Wednesday 10 April 2013


Assalamualaikum..haihai..dengan kelapangan ni aku menge’post’ lah entri ni.Bukanlah pentinglah sangat kan tapi aku ingin luahkan perasaan yang tak tertanggung nie.Perlu ke aku diskandalkan dengan die?? Entah pape la kan.Fayyadh?? sori sebenarnye aku dengan die bukan lah ada sebarang hubungan yang perlu semua orang tahu..alarh biase la,zaman sekolah ni.Kadang kadang aku happy,kadang kadang aku marah,kadang kadang aku moody.Haha biasa la tu kan..stress punya pasal tu yang jadi macam tu.Semasa aku menaip ni,aku hampir mengalirkan air mata..sedih la sangat kan.Entah perasaan yang terbelah bahagi. I don’t know la! Kerja sekolah melambak lambak dan time tu jugaklah perasaan malas tu bertandang melepak dalam diri aku ni.STRESS!!! sangat sangat..ermT_T. Dan semua tu buat aku matang untuk maju dan berusaha. Dan setiap kali syaitan nak menghasut aku untuk bermalas malasan , dan aku terus tersedar yang aku sedang bersaing dengan batch 97 untuk beating for SPM ’14. Fighting babe!!!

No comments:

Post a Comment