Monday 11 February 2013


Permulaan yang baik untuk hari yang baik dan serba tak baik sebenarnye Aku nak story mory sikit nie dalam one month nie
Dah sebulan duduk kelas 4SN2 dan sekarang aku dah boleh sesuaikan diri dengan kawan kawan baru yang sebelum ini aku teringin nak bertegur sapa Terutamanya budak lelakinya yang dulu nampak macam sombong takut aku nak bersapa Dan rupa rupanya dieorang taklah sesombong yang aku anggap selama nie..Dieorang tu semua sangat lah ramah orangnya Sebagai contoh,,Thaqif die nie dulu budak kelas 3RK3 Dulu die nie nampak lah tersangat baik orangnye pastu nampak macam sombong sikit la kan Tapi rupanya dekat kelas 4SN2 die lah budak paling  paling kecoh Dan lagi satu die selalu kena kan aku..dan aku ingat lagi time tu aku kena kan dieorang cakap kimia kena hantar hari tu jugak...pastu aku cakap sebenarnya aku bergurau jer,,,die cakap macam tengking dekat aku “weiyh!kau kencing ar (kencing = tipu)”...hehe..tapi die bukan marah sebenarnye...dan lagi seorang makhluk dekat kelas yang aku tengok die nie susah aku nak nampak die berbual dengan budak pompuan name die nie unik sikit Mul Karisma Hakim..tak tahu la nak panggil apa die nie..yang aku tahu adik beradik die name nye pelik pelik..adik die yang fom 1 tu name nye Kristillista bla..bla...pelik siot namenye..yang pasti Karisma nie hensem orangnye..dan die pendiam dan putih..sekarang nie dah banyak jugak lah die cakap dengan aku..selalunye die nie senyap jerk..yela surrounding pon lain.. die nie dah ade awek agaknye..tapi kalau betul la die nie ade awek..beruntung lah.. die ni tak layan pompuan sangat even kawan jer..tapi kesian jugak dapat pakwe macam nie..diam jer..mesti mase dating senyap jer kan..die kena dapat awek yang kepoh baru lah buat hidup die happy..ehhh! sekejap..!sekarang nie aku bagi tips dapatkan awek ke???...haha entah pape jer aku ni la Okeii mungkin kelebihan aku dekat kelas tu sebab aku penolong ketua kelas kot..tu yang dieorang ramah dengan aku Lagipon aku nie cepat ngam dengan budak lelaki berbandingkan budak perempuan sebab banyak kerenah..yang pasti kalau bersama dengan budak lelaki dieorang akan mengalah dengan aku Yela aku kan PEREMPUAN haha..best! haritu ade rombakan kelas SN2 kena ada 6 orang pindah kelas SN1..time tu semua tak nak pindah sebab kena sukarela la katakan..sedih woo~ aku nangis tak tentu pasal beb!~~ oleh kerana tak ada sesiapa yang rela nak pindah cikgu Kher buat undian Setiap sorang kena tulis nama sendiri pastu cikgu cabut undi Time tu takut jer name aku yang terpilih Aku berharap sangat budak yang aku tak suke pindah Dan akhirnya name di cabut tu Haziqah,Umai,Afiq,Amirul dan FAYYADH Sebak tak pasal beb!~ Umai tukar dengan Syaf,Afiq tukar dengan Arif,Amirul tukar dengan Akmal,Fayad tukar dengan syafiq,dan Tasya rela hati pindah yes..semua budak yang tak best dekat kelas pindah kelas lain..dan sedih sebab Akmal pindah sebelah..pergh time die kate nak pindah tu Aku merajuk la dengan die..konon tak nak bercakap dengan die la..tapi last last cakap jugak..aku saja jer dengan Akmal tu..yela..kalau die ade dekat SN2..mesti die tolong aku cakap dekat depan kelas..yela..orang kata suare aku nie halus Orang duduk dekat belakang tak dengar..hahaha..mesti die tolong aku..but now..even die kelas lain pon die selalu tegur aku jugak macam biase..dan selalu lepak kelas SN2..so relax la..Aku semakin sayang dekat budak budak SN2 walaupon ade yang menjengkelkan tapi dieorang kiranya sporting la..baru sebulan bersama tapi dah rapat.Sayang korang beb..Rugi la yang pindah tu kan..Pastu ade yang dah pindah SBP datang SESEGA balik..semak tahu tak?!!! nasib baik masuk kelas Sn1..kalau ade yang masuk Sn2 memang aku pulau habis habis la..lantaklah..gua tak suke ade makhluk asing..sebab segala urusan budak baru aku yang kena uruskan dengan Papa Kher
Memang penat la kena soal jawab dengan cikgu..yela assistant kelas..werk nak muntah*
Walaupun tahun nie tak ada periksa yang besar besar..tahun depan baru SPM..tapi serius tahun nie tahun paling buzy bagi aku..sekarang ni yang macam susah aku nak faham Fizik ,math mod,dengan kimia..insyaAllah aku berusaha sehabis mungkin untuk SPM tahun depan
Ana Saimah binti Ahmad 10A+ SPM 2014 Amin J

Aku ingin jujur di sini bahawasanya aku tidaklah sebaik di sangka Tolonglah percaya Aku ni jahat sesungguhnya Bila Afiq selalu sangat cakap yang aku ni baik Seboleh bolehnya aku nak jer cakap yang aku nie jahat gilerrrr!!! Serius ni dork Aku tak main main pon Aku bukanlah yang sopan santun Aku bukanlah anak solehah yang full hormat parents Aku bukanlah selalu berkata yang baik belaka Okeii memang lah nampak aku pakai tudung baju menutup aurat tapi aku sebenarnya jahat fully dan aku rase aku lah manusia paling kejam dan really really bad Tak percaya sudah Kalau aku mencarut jangan pulak ada yang nak bash aku!! Sesungguhnya manusia sebegitu makhluk sialan Understand! >_<

Afiq dah berubah It so DAMN FUcK IT ..l..

No comments:

Post a Comment