Sunday 27 January 2013

Change To Be Better

HaiHai..for my new post i want to share something i do in last week with full good activity before that please see right this blog --> --> there no more about Afiq and what he talk to me right? jyeah!!! we not yet clash our relationship but i just not to share about us anymore with other guys Because i afraid if our relationship just stupid love >_< if he don't love me as i love him it just silly felling actually ! yeah..ok let stop here
Firstly:
minggu lepas aku sangat buzy gituh dekat sekolah sampai aku penat giler sampai nak stress nak nangis pon ade tapi sabarkan je la Dan paling buat aku stress dengan homework yang banyak dengan cikgunya yang ajar syok sendiri dengan add math yang makin susah jugak la..math mod langsung aku tak minat cikgu Rahmat ajar ringkas sangat Hah tengok aku dah meleter panjang pulak itu tolak tepi k >_< hari tu aku ada cuba buat dessert tau dan aku ada bawak bekal pergi sekolah dan dapat respon dari kawan aku Hajar Thariyah,Melissa Qhaleeda,Syarafina and my bestie forever Ainaa Najihah 

roti gulung sosej
mee segera goreng bersosej



24/01 tarikh yang lepas birthday kakak aku AsimahAsmah dan merupakan birthday Mohammad Fayyadh ketua kelas aku la..

kiteorang dengan rajin (memang rajin) beli la kek dekat secret recipe tu and kiteorang sambut jugak dengan beli KFC bebanyak
masing masing kenyang giler malam tu

setiap lapisan kek tu ada aiskrim
memang sedap la kan tapi cepat muak serius kalau makan tu tak boleh banyak banyak ^_^

Secondly:
hari Rabu yang lepas cikgu Norita mendera aku untuk turun padang setiap petang untuk training netball..pergh aku pun dengan terpaksa dan rela (macam mana tu??) ikut training petang tu bersama kakak senior dan adik junior training petang tuh
serius latihan tu memenatkan sampai aku pun naik nak nangis jugak la Jantung aku macam dah tercabut jerk Pastu Dada aku macam rasa terbelah dua serius penat giler

Thirdly:
Ain ,Sasa and other pindah sekolah ok memang sedih la kan tapi nak buat macam mana itu pilihan dieorang aku ni bukan siapa siapa dieorang just i hope they will be happy with new friends

Aku sebak sebenarnye so lenkali jer la aku cerita lagi
kbai
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment