Saturday 22 September 2012

Assalamualaikum...selamat sejahtera...
okei..aku nak sambung cerita pasal aku..
dan untuk pengetahuan semua...semua..
aku tak pandai nak edit blog nie...
tapi kira comel gak la..
aku kadang2 jelez tengok blog kawan aku yang mempunyai blog cecomel sengat
hish geram...
aku dah try edit tapi aku nie bukan budak IT..so tak pandai ler nak fahamkan arahan yang mengarut nie..
aku lebih suka aku try satu-satu dari aku suruh orang lain buat..
nanti diorang bukan nak ajar kita..
aku bersikap terbuka tapi aku nie sensitif so kena berhati hati lah..aku nie kan anak bongsu so,,,memang kuat merajuk jugak lah..
aku cepat marah tapi cepat okei..
marah macam mana pon aku tetap reda jugak..kecuali kalau ada buat aku dihina memang tak lah aku nak okei
tapi kalau orang tu aku sayang sangat mungkin okei sikit jer ler..
aku kat blog nie lain dari yang diluar..
sebabnya tengok name url aku..pemalu...
haha...memang dari aku tulis memang nampak yo'oh jer..
ooo..macam biase aku nak gi edit blog dulu..bile-bile aku sambung
buat mase nie aku kena fokus dengan PMR..
alamak kantoi umur aku...haha
lepas PMR insyaallah aku aktif balik dengan dunia blog nie..
bye sayang-sayang

No comments:

Post a Comment