Saturday 22 September 2012

Kenapa dalam poket ada cinta?

Assalamualaikum...
salam perkenalan...
walaupun nie memang belum ada follower..
tapi lebih bagus ,,biar aku berceloteh seorang diri
nama aku...rahsia tak boleh bagitahu
cukup sekadar dipanggil Nana
sebab orang kampung panggil aku Nana
diorang panggil nama aku sebab nama penuh aku ade perkataan NA...
so,sebab tu ler dipanggil Nana
kawan aku panggil lain...tapi biarlah dorang nak panggil aku...AAK(ada aku kesah?)
umur aku baru beberapa tahun jagung muda...belum boleh jadi bertih..
cukup sekadar mengetahui aku di  alam remaja sekolah menengah..
aku duduk kat atas kerusi di nun jauh di kampung yang glamour dengan mee racun...
dan aku sendiri tak pernah makan pon benda tu...
dasyat...macam mana orang KL boleh tahu state aku popular dengan mee racun..memang daebak
aku kuat berangan...sebab itu aku boleh dapat banyak ilham
aku menaip nii sebab bosan tak ade pakwe...
haha..alasan tu tak munasabah sebenarnye..
aku ada blog lagi satu ,,blog tu telah wujud sekitar 2 tahun yang lepas...tapi sebabkan blog tu kurang menghantar entri baik aku...jarangkan..sebab aku follow orang yang salah...
aku ada kakak dan abang yang suka cari pasal
okeiii aku adik diorang:(
ehhh...sekejap aku nak edit blog nie dulu baru sambung berceloteh..okei

No comments:

Post a Comment