Friday 28 September 2012

Kite Kawan KE?!

Assalamualaikum..sihat..
now i am very touching with my fren..seriously..!
aku malas nak mention name kau..la budak
post yang lepas ade gambar budaknye..
kau mengaku yang kite bff..
tapi kau yang buat orang lain terase...
tak sedar ke kau..macam mane kau terima orang lain kat sekolah SG..
kau lupe ehh?
nak aku ingatkan ke?
kau memang orang yang dah lama aku kenal daripada kawan-kawan kite sekarang..
mase form 1 kau pernah gaduh dengan aku sebab kau tak nak kawan dengan si A..
aku mase tu memang kenal Si A tu..mase orientasi
kau tak suke dekat si A n si A pon tak suke kat kau..mse tu mungkin kau gedik..
kauorang memang tak ngam..aku dengan rela hatinya..tolong membaik pulih hubungan tu..
last-last korang berdua sampai sekarang makin baik..
aku dengar cerita kau mintak maaf dekat si A...,,kau ingat aku tak stalker blog kau ke?
aku stalk blog kau..n titibe aku denag rajin membaca semua post kau yang yo'oh nak mampus tu..haktuihh la~!
kau sanggup story pasal si A N si B...aku kau tak pernah nak sebut kan!?
okeeiii la ..fine kau sayang sangatkan dengan si A tu..pergi la sana..
dan satu hal lagi...semua pasangan aku,A n B kau nak try kan...kau yang perampas...walaupon sebenarnye semua pasanagn tu hanya crush..tapi kau buat hati kiteorang sakit tengok kau ambik hati orang lain...
aku nangis sebab kau..
sampai hatikau kan..
memang la mungkin kau tak sengaja..tapi kau pikir la bebanyak..
i'm just telling you about my heart...
even you don't want to read my post..
it's okay la guys...
habis jer PMR...kau bukan kawan aku lagi..
it true....
it can be happen in just one second you close your eyes...
take a note..

please remember...

p/s:i'm sorry about what i tell you..maybe..we can have a talk..but it not like before..cause you not my bff..okay..

No comments:

Post a Comment