Sunday 11 November 2012

Dunia


hai...hai...
ari nie nak kongsi something aku rase nak kongsi..
and  aku tak ade pendengar luahan hati aku...jadinya aku cerita la kat blog nie..walaupun no one stalk aku punya blog..lol
yang pertama...Nizam dah tak mesej aku langsung...baru kapel...dah buat hal...takkan la aku yang mesej/tepon die dulu...
bukan aku yang ajak kapel...aku lebih rela berkawan jer...tapi die yang nak sangat samapi merayu-rayu kat aku...dan sekarang kau buang aku macam tu jer ke...?
weh..Zam ingat hati Ana ni hati ape?Zam tau tak Ana memang la tak sayang Zam macam awek2 kat luar sane sayang bf dieorang....sebab Ana amik masa untuk memahami Zam ...
Zam sendiri yang cakap kat Ana...suruh sayang dan terima Zam seadanya Zam...
bila Ana dah bersedia terima Zam,,,dah mula menyayangi Zam...Ana cuba...
dan bila Zam bla jer macam tu Ana rasa Ana dah rindu kat Zam...
tak pe la...Ana sekarang dah bebas....dari Zam kan...
terima kasih Zam buat Ana macam ni
yang kedua:masalah kawan aku dua orang tu...gaduh...
apa lagi entah la..wa tak tau nak selesaikan cam mane...
bagi aku kedua-duanya salah...cara dieorang tu salah
yang ketiga::::aku dah gemok..lala~~~~
yang keempat:::teruja semalam ..
sudah sekian lama..aku tak naik moto jenjalan dengan  mak aku..
pergi pekan..lepas tu..hujan lebat..macam mana nak balik nie???
aku dengan mak aku buat keputusan redah jer la..
yeahh!!main hujan..dah lame tak rase..
vroom~!!!!!omma bawak moto dengan laju..100km/j
basah kuyup beb...aku yang duduk kat belakang nie...bukan nak tutup muka dari kena air...aku makin tayang muke nie nak kena simbah dengan hujan yang lebat tak terkata..seriusly ..best nak mmpos..
sebelom nie aku tak dapat nak buat macam orang gile..nie..aku pon main la hujan punya la beria
tibe-tibe ada mamat mane entah berteduh dekat pondok tunggu bas tu...
aku lalu depan dorang...dah la mase tu aku tak perasan..ade orang kat.situ..
dah la basah lecun..aku boleh plak tersengih macam kerang busuk...budak tu gelakkan aku...hish!..kurang ajar...kalau aku tahu ada orang takkan kau nak tersengih cam kerang busuk kat situ...tapi aku happy giler dapat main hujan..lagi2 ngan mak aku...lala~
yang kelima:::korang tau Tagged laman sosial jugak ar..
aku selalu stalker sorang mamat nie aku suke kat die seriusly...
name die wafie...xlah hensem mane tapi pandai bergaya mamat nie...
semua orang suke die..n termasuk la aku kan..hihi..
bagi aku die nie smart ar...tapi aku rase die dah ade awek..huhu
titibe die mese aku...kate nak jumpa..tapi kami sangat jauh jaraknya..
die kate "saya sanggup ajer demi buah hati tercinta sorang nie..."
berbunga siot die cakp macam tu..
tapi aku watlek..jer...
titibe ade seorang mamat nie..name die Afiq...sanggup buang semua list kawan die n tinggal aku sorang...DEMI AKU????!!
die suke aku??
what ???weyh...kau nie dah kenape???
nie la budaknya..hensem ke???boleh la...
aku nie ..!!
kalau die suke aku,,aku nak dera die hahahaha..
dah nak out dulu

No comments:

Post a Comment