Friday 23 November 2012

Ana Sayang Afiq SESANGAT!!!!


haihai sayang semua
hari nie nak post something yang buat aku betol-betol happy semacam
berbunga pon ade jugak
nak tahu kenape???
cube teka..
okeii..let me tell you
aku da ade seseorang dalam hati...
name die afiq..
ingat tak post yg lepas kau ade ckp sorang mamat ni suke kat aku..
last-last aku sendiri terjatuh hati kat die..
kenal dgn die memang tak sia-sia
die sangatttttt caring n penyayang
sebelum kiteorang kapel pon die dah baik giler dengan aku..
walaupun aku macam marah-marah dengan die
die tetap layan sangat baik dengan aku
die perkenalkan aku kat mak die..
awsomennye
mak die cakap jaga  Ana bebaik..
jangan lukakan hati ana..
how sweet you know...mak die cakap mcam tu
SAYANG SANGAT KAT AFIQ
setiap malam die akan wish gud nite kat aku tanpa henti
kalau afiq cakap ana adalah bintang untuk afiq
afiq adalah bulan buat ana 


No comments:

Post a Comment