Friday 2 November 2012

Sudikah?


Assalamualaikum....
Okeii,,ari nie aku nak story mory sikit..
Pasal sorang mamat nie...name die Sharul Nizam bin Putera..aku kenal mamat nie dekat facebook..mula-mula tu kawan chatting jer..tapi die tanya aku dari mana semua,,aku cakap la..rupanya rumah die bukanlah jauh sangat..setiap hari aku balik sekolah mesti lalu depan rumah mak bapak die ler...die cakap die dah kerja...umur die 22,,,terkejut aku,,,sebab die lebih tua dari kakak aku...entahlah..gaya die macam bukan umur 22..macam budak budak perangai...mula2 tu aku tak lah nak bagi no aku kat die...sebab aku bukan kenal sangat pon kan..yolah..sape die..
Tapi entah kenape aku ter’bagi’...jakikan dengar ayat tu,,,
haha..kami pon mesej2,,n ade part tu die kata aku dah ade bf,,,die merajuk..????!die kata aku dah ade Sam...sape Sam,,,nak cakap Sam kawan aku tu perempuan tapi aku dah jarang walling dengan budaknya...
setahu aku ,,,Sam tu name kucing aku..ade la..
takkan la nak jelez dengan kucing comel aku tu...teruk betul mamat nie..ohhh..lupe nak bagi tahu..kiteorang tak panggil saya awak ke...ape2 yang seangkatan denganya...aku panggil die PAKCIK..n die panggil aku MAKCIK...entah macam mane perkataan tu melekat kat kiteorang...cerita nya panjang la..malas cerita part yang bez tu...
Okeii..die kan duduk kat Johor Bahru kan...semalam melepak sampai boroi dekat Legoland,JB.aku cakap dengan pakcik la...die nak datang jumpa aku dengan kawan die...tapi dia tak dapat cuti ....
Sebenarnya aku macam tak perccaya yang aku sedang berkawan dengan die...TAK PERCAYA MACAM MIMPI...
minggu lepas die mesej aku n tanya lagi pasal aku ade bf ke tak?aku pon cakap la yang aku memang tak ade bf langsung..memang single mingle la kan..tapi aku suke kat seseorang...walaupun orang tu tak pandang aku macam mane aku pandang die...kawan2 pon tak boleh tahu yang aku suke die,,,sebab dari dulu aku memang suke die..tapi sebab ramai sangat kawan suke kat die...biarlah aku pandang die tanpa die memandang aku...itu  mungkin lebih baik...die memnag crush yang sangat sweet sebab tu la ramai suke die...
Eh kenapa cerita pasal crush plak nie...ok stop...sambung balik cerita tadi...lepas tu pakcik cakap la yang die nak masuk dalam hati aku...aku gelak sampai keluar air mata..mana boleh tahan dengar lawak tu...agagaagagaag!!!!!aku reply no komen...aku ingat die memain jerk..tapi die cakap aku no komen sebab suke ler tu...
harh???!wat de pakcik!...aku blur...lepas tu aku terus cakap tga bzy...bz main game...die reply..”yela game lebih pentingkan dari saya...sory sebab mengganggu awak”....ape seyh?mengada nak merajuk dengan aku plak...aku tanya la kenapa nak mesej jer...alasannye..SEBAB SAYA RINDU MAKCIK SESANGAT...
aku terus off phone mals aku nak lain orang tua yang menggedik n manja...erghh!!!!!!benci aku...
N mase ari ahad aku ade mesej die tapi tak di balas sampai malam...geram jugak aku!merajuk ke ...?argh..biarlah bukan masalah aku...tapi mase aku last paper PMR...ari senin...aku balik kira dah dekat pukul 5 gak ar,,,aku bukak phone die antar mesej kat aku...tanya sekolah ke tak?nak telefon aku...dalam pukul 11 pagi gitulah...gile ke ape...takkan la aku tak sekolah...aku reply cakap baru balik sekolah...n aku tanye ade ape..?die dengan manjanye cakaprindu dekat aku...,,,aku marah die kenape tak balas mesej semalam...die kate tak ade kedit..beli la sana..herghhh!entah macam mane kiteorang gaduh sekejap..aku cakap die ade awek lain la tu...pastu die marah aku balik...”betullah..kalau makcik tak suke terus terang jer la...,tak payah nak tuduh2 saye macam tu”...lelaki mudah jer nak cairkan die gune aiskrim...reply..”marah?”
baru la kiteorang baik balik..die cakap die tak ade awek ...die aku yang punya...?!aku blur sekejap bila mse plak aku setuju dengan lamaran die tu..terus la die cerita pasal naik pelamin la...aku betul2
blur...@_@..oh..goshh
Sebenarnye aku nak explain kat die yang selama nie aku hanya anggap die macam abang jer...aku tak ade perasaan suke pon kat die...macam kosong...tapi takkan nak cakap direct yang aku tak suke die..satu benda dalam dunie aku tak boleh dengar bila orang cakap...tak pe kalau tak nak...aku macam takut kecikkan hati orang...
Dan pada tarikh keramat nie 21/10/2012...aku terima die jadi bf aku...@_@ ...mula-mula tu aku try cakap yang mungkin pakcik tak boleh nak faham aku...tapi die kata die akan cuba faham ape yang aku....entahlah..???©..kalau nak try aku..aku pon cuba faham die..kalau die dah buat hal...aku dengan die akan putus..senangkan..aku tahuhati dan perasaan aku bukan boleh dijual beli tapi kalau tak try sekarang sampai bila akan terpendam...aku try sebab aku nak lupakan crush...sebab yang aku tahu kalau keputusan crush bagus crush akan bla dari sekolah...ermmm sunyiL
Dan sekarang Nizam tengah merajuk dengan aku sebab,,,tak dapat jumpa dia minggu lepas...sebab mase tu ade latihan aerobic..mane boleh aku tak datang...
Nie aku menang aerobic pon aku tak gtaw die sebab aku takut..die cakap yg bukan2..jelez!!!~
Lagi satu yang die marah kat aku sebab aku tak angkat tepon mase die tepon...die tu memang gedik nak mampozzzzz....malas nak layan die tapi aku cam sayang jerkkkk!:P
Okeiii...lain kali aku sambung..
Bye...

No comments:

Post a Comment