Friday 14 December 2012

Keterujaan melanda

Hoho sekarang aku sangat bosan sebab internet aku dah nak meninggal kejap jer lagi nanti kena hidup kan balik tu yang malas tu habis duit aku macam mana nak beli Samsung Camera nie
MAne nak korek duit lagi dah la DSLR tu macam bermasalah nak kena hantar service ini semua berpunca daripada abang aku tu la Hok alorh betul~ ok sekarang nie aku tengah mencari semua maklumat tentang Kedah..nak tahu kenapa?? sebabnya tahun depan aku nak pergi sana~ dah lah aku nie teringin sangat nak pergi san tuptup dapat kawan dari sana pulak memang awesome la kan ok meh aku kenalkan nama die Ikram bukan Iqram Dinzly k..die dok kat Alor setar..kampung die aku belum tahu lagi la..tapi aku tahu depan rumah die ade sawah..hok alorh aku memang hah teruja nak pergi la kan..tak lama lagi aku kan nak dapat kakak dan abang ipar dari Kedah so memang teruja la pulak nak round satu kedah..aku nak belajar kat sana la lepas spm..aku pon tak tahu la nape teruja semacam jer..
tapi apa apa pon aku still marah dekat celcom dah banyak kali mencuri duit aku ..kenapa??? aku tak faham la mr celcom nie..nak jer aku tukar Digi..Digi kan ada hantu warna kuning tu kira kawan apa..haha..ok lah aku nak pergi sambung search pasal kedah dulu..harap-harap dapat pergi tahun depan kalau tak ada aral melintang tengah jalan yer..so K bai hok alorh dulu~
ok ni Pantai Merdeka destinasi pertama aku nak pergi 
Yela pantai percintaan katanya :P

No comments:

Post a Comment