Wednesday 19 December 2012

Maaf~


Hai hai..aku pertamanya nak mintak maaf sesangat dekat Ikram sebenarnya tapi aku takut~! bukan niat aku nak permainkan perasaan die tapi die yang over sangat layan aku apahal? baik sangat! aku tak suka lah die layan aku baik sangat ..die dah tahu yang aku ni dah ade AFIq tapi kenapa nak mengharap aku akan putus dengan AFIQ?? sengal giler kot..Die ingat aku nie orang yang tak setia ke weiyhh??!! tolonglah kalau aku putus dengan Afiq sekalipon aku tak akan nak kapel dengan sesiapa lagi lepas nie..TAKE A NOTE k!! aku dah sayang lebih kot dekat Afiq..tapi sekarang ada konflik dengan die mungkin sikapa ketidak percayaan aku nie..aku cuma takut die tipu aku jer
dan yang kedunya aku just dapat 5A3B jerk!!..xdapat 8A pon ..okeii sedih nak mampus k


No comments:

Post a Comment