Friday 14 December 2012

Atoyai~Macam mane nie???~


Hai semua..warghh now aku macam nak menangis nak meraung la kan pertamanya..kenapa kenapa kenapa dan kenapa cik celcom nie tolak kredit aku??kenapa weyh..kalau aku topup 10 nanty kena tolak 4 ringgit..kalau aku topup 5 mesty kena tolak 2 ringgit..
adakah mr.celcom nie sudah giler sehingga sanggup menelan kredit aku?? minta jasa baik mr.celcom untuk menjelaskan isu ini!!!!!!
serius aku tengah marah dengan mr celcom nie..nak jer cepuk! harh skank nie aku nak story mory plak pasal ex aku..hah nak tau tak die muncul balik setelah lame die meninggalkan aku~ -_- wat the Park! geram la siak padahal aku dah ada afiq~
dan sekarang bad newsnye..afiq macam nak tinggalkan aku..T_T wargh~! kenapa aku selalu jer kena tinggalkan?? apa dosa aku?? apa salah aku?? memang nak bunuh diri rasanya X_X
kalau nanti aku dengan afiq pon berpisah jugak!? nampaknye aku dah tak nak Kapel lagi ikut kata Idlan (kawan baru aku) "kapel tu haram" ok ..learn~! >_< haha..nampak macam happy jer aku nie padahal ex aku tu mintak maaf beria dengan aku..lols~ aku takut nak terus terang dengan die yang aku dah berpunya oleh afiq..agak agak apa reaksi die erk?? hokeyy nak tahu aku buat apa?? aku bagitau die dekat FB ,,aku cakap jangan kontek aku lagi we are over..dan reaksi die..skank tengah mintak maaf dengan aku~
dan sekarang aku bermasalah dengan afiq..ada something wrong la die nie...something FISHY here~ wat ever lorh @_@ xtau lah nak kata apa..mungkin tu lah dugaan berkawan~ nasib baik ada Ikram~ haha kawan baru aku jugak..cuti-cuti ni memng ramai aku dapat kawan...nanti aku cerita la pasal die pulak aku nak out dulu busan ni~


No comments:

Post a Comment