Friday 11 January 2013

Senior???='= sayang Afiq!!

Hai  hai~ aku post entri yang merepek merapu ni just nak bagi tahu yang aku dah jadi fom 4!!! tak pernah terbayang aku jadi senior gitu dekat sekolah entahlah rupa-rupanya tak best langsung jadi senior ni semua kita buat kena betul ,,jadi perhatian orang ,,dan lagi satu aku jadi assistant kepada makhluk yang bernama Fayyadh anak cikgu Fu'ad!! kenapa die jer yang jadi ketua?? kenapa tak yang budak hot tu?? entah la jangan dengar sangat apa yang aku merapu nie..mula mula masuk kelas semua sekali ada 44 orang jer! "JER" yang paling ramai kot..tup tup ade sorang budak baru masuk name die Puteri Effa Najihah dari sekolah DAtuk Menteri,,(betul ke nme skola die tu?? entah)okei la 45 orang cukup la tu kan..titibe ade budak yang nak masuk klas sn2 plak..sape tu?? tertanya tanya?? sekali Harith dari klas AK1..hah!!! dah la dudk depan aku..menghalang pandangan aku betul..walaupun rasa 'sayang' tu dulu ade dekat die tapi sekarang sayang hanya yang aku nak sayang lorh~ Allah,Family,Kawan/Geng,dan lastly Afiq..eh lupe kucing aku pon aku syg ngek >_<,,okeii now aku dah tak ada perasaan pon dekat die..tapipersoalannya kenapa harus satu kelas?? kenape?? dah la terlalu dekat dengan aku..!. yang dulu takkan kembali lagi tapi hati mana yang langsung tak ada perasaan dekat orang yang pernah die sayang suatu ketika dulu??cube bagi tahu sikit~ tapi aku akan menjaga hati ni untuk tidak merasa sakit yang dulu..KAPEL?? NO!! tak akan!! AFIQ bukan kapel aku tapi FUTURE HUSBAND..muahehe..ade ke macam tu..eh jangan jelly jelly yer bace entri nie..seboleh boleh nye aku nak AFIQ jadi husband aku one day nanti dan bukan orang lain..tapi hati Afiq Ana tak boleh baca..sama ada afiq still ade hati dengan ex afiq tu hoho sedih T_T aku pon taktahu lorh..aku harap die masih aku yang punya yang dulu..AFIQ sangat ROMANTIK giler!!..kadang kadang apa yang die cakap tu buat aku jelly sikit..haha..terlalu romance gituhhh..ehhh stop sini sebab lappy aku perlu di beri makan current..kbai nnty aku free aku continue k..SAYANG AFIQ AFIFI



No comments:

Post a Comment