Saturday 19 January 2013

2 week with my Tired!!



Dalam masa 2 minggu belajar jadi menengah atas dari menengah rendah dekat Sekolah Menangah Kebangsaan Sri Gading permulaan yang sangat memenatkan!Aku rasa stress giler kot!Sampai aku menangis kat dalam kelas
Dengan kerja yang datang melambak lambak Aku perlukan masa untuk sesuaikan diri
Hari Isnin 14/01/13 ada latihan rumah sukan Aku ahli UM(ungu) wajib datang la kononnya Memang aku nak datang awlnya tapi disebabkan aku pening kepala aku pun balik la
Selasa 15/01/13 
Esoknya kena denda lari satu round padang SMKSG tapi kumpulan UTM kena rotan dengan cikgu Amir yang bajet hensem tu..kah3 malang sungguh so,,terpaksa la masuk kelas lambat
Dan pada Rabu 16/01/13 kelas 4SN2 menjadi Hot sebab tak hantar apa yang cikgu Osman nak bilangan pelajar Dan ketua kelas yang hensem terlebih tu tak datang! Fayyadh sangat kejam sejujurnya Sengaja jer die tak datang  Dan disebabkan itu kiteorang masuk lambat kelas Matematik Moden yang di ajar oleh cikgu Rahmat yang pandai melawak tu Nasib baik cikgu tak marah sebab masuk lambat.Dan pada hari ni jugak aku ambik result sama ada aku dapat masuk kelas ICT atau tak.Dan akhirnya aku dapat masuk kelas ict tu dan 4SN2 hanya 2 orang jer sebenarnya yang dapat tapi Akmal dengan Ruby mohon gituhh la So ada la 4 orang sumenye,,Dan hari pon si Ain n the geng dapat result masok SBP Dan Ain Mazlan tu dapat Sekolah Seri Puteri sebelum tu die dah nangis dengan mak die,,pergh jauh la kot..dan bukan mudah dapat sekolah dekat situ kan :(
Khamis 17/01/13 pagi nie kiteorang senam Aku dengan Joyeh punya la excited giler nak senam tu yang sebelum cikgu datang aku berdua dah lari satu round and sume ikut gituhh~
Lepas lari tu aku dengan Joyeh suruh sume beratur nak buat strethcing gitu tapi yela budak yang nak pindah tu kan budak pandai tak dengar cakap,,so si Joyeh nie jerit la kuat kuat suruh beratur tapi tak tahu la kenapa sorang budak perempuan ni menjerit macam perotes terlebih die ikut menjerit macam pontianak,,masalhnya sekarang orang tu suruh benda yang baik bukan yang buruk pun so tak payah kau nak menganjing kan walaupun kau kawan aku tapi tak semestinya aku kena bela kau..ada otak fikir la kawan "Tak suka seseorang bukan beerti die salah seratus peratus apa yang die buat tu sayang oi~" ni teguran tahu tak! so memang sejak hari khamis nie aku tak tegur die sebab kecewa dengan sikap tu 
Jumaat 18/01/13 Hari nie Ain Mazlan langsung tak cari aku macam hari hari yang biase dan sejujurnye aku mengelak untuk terserempak dengan die Mase dekat surau ainaa ada cerita yang esok ain ada buat perkelahan perpisahan..entah aku tak faham sangat sebenarnye okeii ain ada ajak ainaa tapi aina tak nak ikut sebab sume budak hostel la kot okeii fine ain tak cakap apa2 dekat aku..double kecewa la kan
Sabtu 19/01/13 Okeii hari ni larian rentas desa la kononnye tapi aku sikit pon tak lari sebab kaki aku sakit so aku jalan berdua dengan Melissa Qhaleeda gituh sambil hujan turun dengan lebatnye so aku kejenye main hujan dengan Mel Kira yang paling akhir la kan Sampai sekolah kiteorang makn nasi goreng yang aku masak special untuk dieorang tu

seriusly aku kecewa :((((


hah ni ketua kelas yang terlebih comel
Fayyadh
woh!~ sajer jer nak kenalkan

lolZ

sesungguhnya aku rindu sangat dengan iPhone aku
tak lama lagi aku langsung tak dapat tengok kau lagi sebab aku nak tukar fon 
aku akan srahkan kau dekat tuan yang baru nnty
yang pasti walaupun aku guna kau bukan lah best sangat tapi banyak kenangan dengan kau sebenarnye sayang kau iphone 4s 



No comments:

Post a Comment