Saturday 12 January 2013

SMKSG>>Merebut Peluang !


Naik Form 4 nie serius aku cakap aku nak fokus belajar dengan aku nak merebut peluang yang di berikan *ayat skema* sekurang kurangnya aku nak dapatkan kredit yang banyak tahun ni untuk bawak ke tahun depan..sekarang saingan terlalu banyak Jadinya sekarang masenya aku kena bekerja keras untuk memastikan yang aku sentiasa mempunyai peluang yang cerah dan cerah dan cerah..*ayat apa ni?? nampak..aku dah merepek jangkit budak nerd* hoho..sekarang hal yang lain aku tolak tepi buat masa ni dan sekarang just tinggal menjaga hati aku dari mendengar bisikan syaitan yang di rejam.oh! hah now i'm try to think what i wanna be?? what about my carier in 5 year later?? and with who i married?? eh3 ni dah merepek ni..sungguh aku menantikan satu keajaiban berlaku dalam hidup aku..semua nya Allah Yang Maha Kuasa dah menentukan And Now we just wait and see what will be happen later >_< Dalam aku tengah menaip entri ni My kakak masuk bilik dengan membawa Yayas budak kecik yang sangat comel Kak Ina ternampak gambar Afiq dekat telefon
"Pakwe nye la nie?"
"hah??! *buat muka terkejut* o_O "kan artis korea ni"
"Yeke"
*tak baik menipu* "eh tak la..bukan korea"
"Muka hitam jer,,nampak sangat muka tempatan"
"Eh mane ade hitam ..ni gambarnye gelap la"
"Die ni mamat dari Bangladesh"
*>_<* sori Afiq bukan nak mengata tapi just melawak jer dengan kakak
Sebenarnye aku malas nak bercerita lebih dengan kak Ina nanty banyak tanya pulak dengan aku,,sesungguhnya aku tak ready nak share sesuatu pasal Afiq lagi
Biarlah rahsia gituhhh~! Jelly exactly!
Yang aku nak bagi tahu sekarang ni aku tengah nak diet untuk kuruskan badan yang gemok nie Serius gemok giler aku nie macam tong dram yang tengah bergerak LOL >_< 
Title blog aku dah tukar sesuai dengan sikap aku yang sebenarnye..Kalau nak kenal lebih lagi boleh
Add aku dekat Facebook ::www.facebook.com/kimnanaQ
Follow aku dekat Twitter::www.twitter.com/AnaSaiAhmad
Add jadi kawan dekat Tagged::www.tagged.com/anasempoi
Blog aku yang lagi satu just share lagu sekarang sebabnya aku malas nak update sangat..aku buat blog baru nie pon sebab aku TERbuat *ayat ter tak boleh blah*
Aku dah nak out nie sebab aku nak sambung buat kerja yang terbantut dan terbengkalai sekian lamanya..
Bye assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment