Saturday 12 January 2013

Aku Jeles Sesungguhnya TT_TT='=


sesungguhnya aku sangat jelez dengan mereka yang mempunyai kawan kawan yang sungguh memahamidan sangat sangat sporting!!...aku tengok gambar dieorang,,aku menangis tak pasal TT_TT..double sad..i'm seriuosly very sad..i look at myself..ouh betapa banyak nye kekosongan diri ini..dari aku bace kau punye blog,,aku terus rase hidup aku sellama ni banyak sangat berpura-pura..kenapa aku tak boleh nak live in reallity..why??ohh,,Allah please help me in my life..aku dah tersasar jauh dari matlamat aku!! aku sentiasa brsemangat untuk dapat apa yang aku nak..ok sekarang memang aku nak mengejar cita-cita aku..tapi aku tak pernah nak fikir kebahagian yang sebenar aku memang tersentap habis bila baca apa yang seorang insan nak dalam hidup die TT_TT double sad!!
betapa tak sempurna nya aku!! aku menyesal dengan apa yang aku dah buat dari aku dilahirkan lagi..kenapa dulu aku tak belajar sungguh sungguh?? kenapa dulu aku tak taat dengan suruhan Allah?? kenapa aku lalai dengan duniawi ni?? kenapa aku tak all out kan apa yang aku ade?? kenapa aku tak berani macam orang lain?? kenapa aku tak ambil peluang apa yang ada depan mata?? kenapa aku asyik sebok cari seseorang untuk mencintai aku seadanya?? kenapa aku perlu mengalah dengan haters?? KENAPA?!! Ya Allah tolonglah tunjukkanlah aku jalan yang lurus AMIN!..sungguh aku menyesali perbuatan aku yang dulu..now aku akan berjanji mulai saat ini aku akan buat yang terbaek dalam life aku,,aku akan mencapai kebahagian yang sebenar..aku akan belajar sungguh sungguh just for my mase depan and for my Religion..aku akan praktikkan apa yang aku ada untuk yang lebih..aku bukan anak orang kaya..duit poket pon bukan parents yang bagi..so berdikari ialah jalan yang terbaik..cuti tahun ni aku akan cari kerja lagi.untuk kumpul duit buat beli barangan yang perlu..dan aku aku jarang update blog sebab aku topp baru boleh on9..rumah ni tak ade sebarang internet conection..now aku belajar care care nak mengubah blog menjadi lebih kemas *ayat skema*..aku sekarang bukan main laju lagi sebab dah expect gituhhh! aku dalam berblogging just main main jer..bukan untuk tontonan actually..ini serius!! titibe wonderpet pulok!! ^_^..mate kura- kura..ok lorh aku nak out dah..punggung aku dah sakit duduk lama lama mengadap lappy yang dicintai ^_^..
harap Afiq tak jelez yang aku syg lappy aku nie...Ana pon sayang Afiq jugak lorh..RINDU Afiq malam malam macam ni <3 lebiu Future Husband 

No comments:

Post a Comment